<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, November 17, 2007
Singapore resto

Most már azt is elmondhatom magamról, hogy voltam szingapúri étteremben! Node persze olyan nincs hogy szingapúri kaja, csak olyan, hogy egy ilyen étteremben kínai és maláj kajákat szolgálnak fel... ami persze nem baj, mivel lately eléggé megkedveltem a kínai konyhát =) Most is tök finomat ettem, bár asszem ez maláj volt :/

A társaság kissé vegyesen indult, egyik csaj nem tudott jönni, úgyhogy végül heten lettünk; Mizue, Wakana, Mami (Osaka Gaidairól), Yuwa (Keio-ról), Eveline, Michael és én. Yuwa-t egyáltalán nem ismertem, Mamit se nagyon, de a srác egész jófej ha feloldódik, Mami meg kifejezetten arc XD Nagyon bírom XD
Kaja után elmentünk Tescoba fagyit venni, és fagyiztunk közösen... baromkodtunk a konyhában, a képen is ez látható (ez egy normálisabb kép, a többi nem igazán sikerült jól XD), aztán a fiúk hazamentek, mi meg lányok még Mizue szobájában szórakoztunk :D Wahh, ilyenkor szeretem a kolimat :))
Ja, és volt tógás parti az egyik lakásban, bementünk megkukkantani, de túl sűrűn voltunk, úgyhogy hagytuk, pedig nagyon ötletes (és nem mellékesen LOL) volt XDDD
Najó, ennek a blogbejegyzésnek igazából semmi értelme nincs, csak happy vagyok hogy azok jöttek, akik XD

Labels: ,


3 comments

3 Comments:

OMG OMG *shifty*...

NAGYON ÖRÜLÖK, HOGY JÓL ÉREZTED MAGAD!! ^____________________^

*pattog*

By Anonymous Anonymous, at 17 November, 2007 21:50  

KAJAAAA *__* TISZTA KOLESZ KONYHAAAA *_____* JO TARSASAAAAG *_____*

Ehm. Sz'al jah, tok jo hogy hol erezted magad xD! Tessek is kielvezni a kinti idot <33 (es aww, Gaidaisei <3)

By Anonymous Anonymous, at 18 November, 2007 02:03  

Ami... igen =D *shifty*

Mako~~ ahaaa, koli rulz :D Ilyenkor szeretem *o* Meg persze a társaságot főleg... höhöhö :P

By Blogger バルビ, at 18 November, 2007 03:11  

Post a Comment