<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Thursday, October 18, 2007
yo(jó XD) sushi

Mindjárt rosszul leszek xD Elmentünk a Yo Sushi nevű futószalagos sushi bárba, ahol persze nem csak sushit lehet enni... Még többet is ettem volna, ha engedi a pénztárcám, de így is telezabáltam magam, jó szokásomhoz híven :D Mivel talán van egy-két ember, aki ezt olvassa, és érdekli a guszta kaják meg úgy a sushi, felpakolok pár képet (ha másért nem, hát hogy majd én vissza tudjam olvasni meg nézni~)... Aztán miután visszajöttünk, a szobámban ittunk egy teát meg megettünk pár kekszet Eveline-nel (holland lány), és elkezdtem rosszul lenni, valszeg a gyomromnak nem volt jó ez a kétféle kaja...
Az első kép nem tudom mi, ilyen palacsintaszerű de mégse az, és elég kemény vaníliapuding (legalábbis olyan íze van) van benne, meg vmi gyümölcslekvár! Nyamm.

A másodikon Cristina és CV nagyban fogyasztják a yakitorit, mert az jó. Harmadik képen én és Alice, no meg a mochi. Sosem fogok rájönni, miért szeretem annyira... talán kötődik hozzá Fifi is, amikor csinált nekem egyszer, bár azt már azután csinálta, hogy tudta mennyire imádom~ ^^; De egy közelképen is megfigyelhető a mochi. Lehet, nagybetűvel kéne írnom? A Mochi. XD
Végül pedig a felénk közeledő kajákat lehet szemrevételezni, és így már talán érthető, miért volt annyira nehéz ellenállni sokszor a nagyon guszta kinézetű, diszkrét kis adagoknak XD Ez már a 2. alkalom, hogy a Yo Sushiban voltam, de biztos nem az utolsó :D

Ja és bocsi amiért ilyen hülyén vannak a képek elrendezve, de ez a hülye blog nem engedi ahogy akarnám, mindig kitörli valamelyiket :(

Amúgy meg mondták, hogy 26-án lesz az első ryuugakusei (cserediákprogram) orientation meetingU~ tanoshimi *-* utána egy kis összemelegedős cucc a mostani japán cserediákokkal, gondolom, hogy majd ha kimegyünk, akkor ismerjünk valakit :) Egyébként sztem jó ötlet, de én már szerencsére nem vagyok problémás helyzetben x3 De akkor is várom már az orientationt... talán akkor leesik végre rendesen, vagy ilyesmi...hogy ténylegtényleg o(^O^)o


Labels: ,


4 comments

4 Comments:

KAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~~

o^___________^o

Nagyon jól néznek ki a képen azok a mochik....remélem eccer majd én is ehetek, mert már annyit meséltél róla, hogy elcsöppen a fél liter nyálam. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Orientation jól hangzik *_*, fufufu biztos jó arcok lesznek a ryuugakusei-ek. :D (ténylegtényleg ^-^)

~ * ガンバッテ * ~

By Anonymous Anonymous, at 18 October, 2007 17:23  

fateeeeeeeeeeeer <333 :D Hááát egyébként neked lehet, hogy nem ízlene ^^; Nemtom... valakinek nagyon ízlik, valaki szerint meg "fura" mert olyan squishy XD (nemtok mádzsár)
A ryuugakusei-k már most jó arcok ;)
*glomp*

By Blogger バルビ, at 18 October, 2007 19:44  

mochi...

...Mako szeret Mochi meg Maccha... *o*

M iz da beszt. Aww, kaitenzushi...
*elmerult a nosztalgiaban*

By Blogger ソフィー, at 19 October, 2007 04:46  

te is, mochifan Makom? XDDDD (macha = az amire azt mondtam hogy vaníliás cucc van benne?) *O* *nyál*

By Blogger バルビ, at 19 October, 2007 06:54  

Post a Comment