<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, October 13, 2007
welcome party

Tegnap volt a japán és koreai szakosok welcome party-ja, kiegészülve a japán cserediákokkal, mert nekik is akkor volt. Az egyetemen volt tartva, egy földszint alatti folyosórészen, ami jó lett volna, ha nincs olyan iszonyat meleg... mindenki majd' megfulladt, folyt patakokban a víz rólunk egy óra után már... ez a parti egyébként délután 5től 7ig volt tervezve, szóval nem este azért... a tanárok szervezték, és kifejezetten vicces volt az előzmény XD Kijövet az egyik épületből délután, az óráim után, megláttam egy csoport ismerős elsőst ácsorogni előtte, úgyhogy odamentem... nézem, no hát ott van Kashiwagi és Kanehisa sensei is :D Egyből lecsaptak rám, hogy jöjjek én is piát hozni 8D Egy kisebb delegáció, élén két 150 centis, 50 körüli élénk japán nénivel, elment a közeli szupermarketbe, és bevásárolt kurvasok piát... XD Én mondtam ugyan nekik, hogy kevesebb sört és több narancslevet vegyenek, de nem hallgatott rám senki. Ennek eredményeképpen az első 15 percben elfogyott az összes üdítő, és csak egy csomó sör maradt... abban a fülledt melegben. Úgyhogy szomjaztam, valahogy nem volt hangulatom besörözni ott és akkor XD De a jó oldala az volt a bulinak, hogy beszélgettem csomó emberrel, akikkel még eddig nagyon nem sikerült, kicsit oldódott mindenki egymás körül, elvégre a japán szakosoknak jól jön, ha ismernek egy-két japánt :) Nekem könnyű dolgom volt, mert már csomót ismertem, meg nem kellett izgulnom, hogy a bemutatkozáson kívül nem tudok mást beszélgetni velük... sajnáltam az elsősöket, nem lehetett nekik könnyű ^^; Viszont pl beszélgettem az eddig fantom módjára csak néha köszöngető Yasuval, aki egészen jófej =D Este pedig barátkoztam Jieweivel, a kínai lakótársnőmmel a konyhában (eddig nem nagyon sikerült, mert mindig ott voltak a barátai) - aranyos lány ^_^ Adott nekem sütit :3
Ma meg elmegyünk az Oxford streetre Cristinával, meg akarja nézni a Claire's-t... én meg betérek a Debenhamsbe, és vásárolok az ajándékutalványommal, amit kaptam mikor visszavittem egy felsőt amit anyukám vett nekem de nem állt jól ~

4 comments

4 Comments:

^______________________________^

By Anonymous Anonymous, at 13 October, 2007 23:41  

orulok, hogy a bulielet is beindulva latszik odakunn ^_^ Aztan tessek elvezni is a szabadidot n_n!

By Blogger ソフィー, at 14 October, 2007 07:55  

Mako: Hihi, hát buli az mindig van, max én nem megyek XD Mármint... jobb szeretek kevesebb emberrel ellenni, szobánkban vagy elmászkálni valahova külön, mert itt a koliban a "buli" abból áll, hogy az amúgy sem annyira vonzó angol férfiegyedek leisszák magukat, és ettől még kevésbé vonzók... max a hasonlóan részeg nők számára *dirr* XD

By Blogger バルビ, at 14 October, 2007 09:34  

lol... xD na egen, ezt el tudom kepzelni, de ha van tanci-tanci, az neha egesz jo tud lenni ^_^ Mondjuk a mi koleszos bulinkon is volt ivaszat, de ahhoz kepest egeszen normalis keretek kozt zajlott le, nem nagyon volt gaz. Bar en tancolni szeretek nagyon, szoval akar volt ital akar nem, mindenkepp mentunk paran mindig tancolni *^_^* A lenyeg, hogy jol erezd magad, majd irj sokaaat ^o^

By Blogger ソフィー, at 15 October, 2007 03:46  

Post a Comment