<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, October 23, 2007

Végre elintéződött a bankkártyám, végre megjött a pénzem, és végre van kajám! :D Most örülök XD Kérvényeztem teszkóóós klubkártyát, úgyis olyan hűséges vásárló vagyok, adják csak a pontokat XD

Nem bírtam ellenállni ennek a kis cukinak a New Lookban... csak 3 font volt (*_*)

A mai termés... ezúttal igényesebb voltam... a végén beadom a portfóliót a Baby, The Stars Shine Bright-nak (aki nem tudja, az egy gothloli divatmárka) :P Hadd nyavalyogjak azért egy kicsit... aaaannyira szánalmas ez az óra T_T Ma kicsit jobban értettem a koncepciókat amikről hadovált, de az összkép így sincs meg, nem tudom összekötni őket és felfogni hogy mindez MIÉRT FONTOS... tudom, velem van a baj, mert ez is kötődik a társadalomhoz és az emberekhez, én pedig szociális antropológiát tanulok, de én nem tudtam, hogy ez ilyen lesz, hogy marxista KÖZGAZDASÁGI ELMÉLETEKET valamint FILOZÓFIÁT kell tanulnunk! Én ezt a két dolgot utálom a legjobban bármi közül! (igen, a kémiánál is jobban) Fifi mondta, hogy ő, a marketing szakon, tanul ugyanilyen marxos cuccokat... no comment. Azért se tudok rendesen figyelni az előadáson, mert aaannnyira baaaaromira nem érdekel ez az egész, olyan unalmasnak találom, hogy hiába erőltetem magam, nem megy :( Jegyzetelek, persze, de amit leírok, nem jut el az agyamig, aztán ha visszaolvasom, semmi értelme :S
Najó, abbahagyom~ és összeszorítom a fogam :)

Labels: ,


4 comments

4 Comments:

Marxista elméletek o_O... nem lehet, hogy ez nem véletlen? o_o Azért részvétem >_>

Hanakimivel kapcs-ban, én azt már Japánban néztem kint is, csak nem rendszeresen (annyira azért nem érdekelt, meg nem is értem rá folyton tv-t nézni), de én Shunt szeretem, és a Hanakimi kellően baromság volt :D plusz az auralátó srácot imádtam xD.

(És nem Kirin hatása, tőle utólag tudtam meg, hogy ők is nézik :P)

By Blogger ソフィー, at 24 October, 2007 03:15  

Most jó lenyálaztam a legújabb tornacipőd *.* 3 font?! az még itt is occsóóóóó XDDD
órai unalom: mostmár tudod, mit érzek én az óráim nagy részén *bazinagydirr* de marxot mintha nekünk is tanították vóna gimiben filo-n...de nem érdekelt *dirr* XDDD *paskol*

By Anonymous Anonymous, at 24 October, 2007 03:33  

Marx BLEEEEEEH. *hányinger*
Részvét. T_T


Jó a cipő! :D

és jóféle a header! <3

By Anonymous Anonymous, at 24 October, 2007 07:11  

*cling* *glomp* *hug*

By Anonymous Anonymous, at 25 October, 2007 18:26  

Post a Comment