<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, October 20, 2007

<-- most sírjak vagy röhögjek...?
Tegnap megint ettünk indiai büfében, és Mizueékkel leszerveztük Edinburgh-ot, úgyhogy mostmár minden megvan, és egészen olcsón megúsztuk mindennel együtt :) Hozzá kell tennem, hogy Mizue nagyon finom Tescos csokifagyijának (itt tényleg jó a Tesco, nem is értem otthon mért nem képesek normálisan vinni az üzletet XD), valamint a Sainsbury'sben bevásárolt kekszes táblacsokinak köszönhetően Wakana, Mizue és én totál ki akartunk durranni olyan este 10 fele már~ mert ugye az indiai büfében is megtömtük magunkat előtte nem sokkal... hiába, péntek este ennyit lehet, na XD Ezek után még Eveline (aki szintén jön Edinburghba) átjött hozzám megnézni a Hanakimi utolsó részét, ezt végigröhögtük, ezért utána nagyon vidoran kellett nekiállnom a fürdőszobai lefolyó kézzel való kitisztításának. Eveline nagyon szeretett volna segíteni, de sikerült lebeszélnem - elég, ha én akarok hányni XD Úgyhogy amíg kotorásztam a genny állagú, poshadt szagú szürke cuccot a lefolyóból, ő youtubeon elnézegetett dolgokat amiket mutattam neki XD Ebből már adta magát egy youtube parti, és amennyi hülyeséget megnéztünk... utána még beszélgettünk, meg akarta látni a rajzaimat... megmutattam neki kb 5öt, ami nem volt annyira ciki (mert amint megfigyeltem, elég sok rajzomon meztelen emberek vannak, és kívülállók számára talán rossz image-et ad rólam, pedig nem is értem miért...tényleg nem olyan rajzok azok) ~ persze a kis felemás szárnyú tündér volt a kedvence (jó, mondjuk az egyszál Burial Applicant c. kép mellett ami még festett volt, nem volt sok kétségem XD)... no aztán fél 3kor elment, én meg még fürödtem... Hosszú nap vót XD

4 comments

4 Comments:

EEEEk szegény fürdő és szegény Barbi...ToT Azért remélem sikerült rendbehozni időlegesen legalább...O_O;;;;

Látom nagyban terjeszted az igét ott a népnek~~ ;DDD helyes, helyes. :D

By Anonymous Anonymous, at 21 October, 2007 00:59  

Yay4 kolesz meg az aldasai... aterzem helyzeted :D Biztasson a tudat, hogy a japan lakasok furdoi altalaban ugy vannak megcsinalva, hogy siman kispriccelhetsz, akkor se rohad el semmi. (Mas kerdes, hogy sajna csoro kulfoldi diaknak altalaban nem ilyen furdo jut, se a koleszban, se az albiban... :/).

Fuh, Hanakimit meg be kene fejezni...

By Blogger ソフィー, at 21 October, 2007 08:51  

lol, miért nem gumiszőnyeget tettek le *dirr* ez olyan hungarikum XD
höhöhö, kaja és dorama ;D csak így tovább *puhaha*

By Anonymous Anonymous, at 23 October, 2007 08:58  

Viki, kerestem gumiszőnyeget, de sehol nem árulnak!!! :D Hidd el, nekem is az jutott először eszembe XDDD

Mako: Hanakimi? Te azt NÉZED? Tudom hogy Kirin hatása, de akkor is... a végén még meglepődök :P

By Blogger バルビ, at 23 October, 2007 21:16  

Post a Comment