<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Sunday, October 28, 2007

Hát, ezt is megértem. Voltam Gazette koncerten! Érdekes... de olyan vegyes érzésem van a dologról, megmondom őszintén, azt hittem nagyobbat fog ütni, de igazából nem éreztem kiemelkedően jól magam. Ezt semmiképp sem írom a fiúk számlájára, mert tök korrekt show volt, sokat foglalkoztak a közönséggel, és jó számokat játszottak. Az úgy volt, hogy én odaértem, és mentem átvenni a jegyem, amit a jegyirodánál kellett - ami a bejárat mellett van. A sorok egyébként kígyóztak, nem is láttam a végét... na, gondoltam, itt fogok órákig várni. Mint kiderült, volt, aki 5-6 órája állt ott sorba, de olyan is aki reggel óta ott dekkolt... ez már figyelmeztethetett volna, hogy hardcore emberkékkel (fangirlekkel) állok szemben. Miután odaadták a jegyem, a közben beengedett pár ember közé bevegyültem, és a biztonságis bácsi teljesen normálisan lekezelte a jegyem, és így az elsők között értem be a helyre. A merch pultnál is kevesen voltak, de nem volt elég készpénzem... 5 m-re volt egy bankautomata, ami volt kedves egészen 5 percig kb szarakodni míg kiadta a pénzem... és ez épp elég volt ahhoz, hogy NAGYOBB sor legyen a merchnél. Vártamvártam, de úgy döntöttem, inkább legyen elöl helyem a koncerten, mint egy pólóm... úgyhogy bementem, kb a 4. sorba sikerült beállni, nagyon korrekten középre. Elvoltam ezután még ott ilyen emberkékkel mellettem, nagy volt a tömegnyomor, de gondoltam, WT meg Blink után edzett vagyok. A fenét. Feljöttek Rukiék a színpadra, közben ment az Art Drawn by Vomit, majd belekezdtek a Filth in the Beauty-be... és én azt hittem, ott halok meg, vagy legalábbis eltöröm pár bordám. Nem viccelek. Ennyire én még agresszív tömegnyomorral nem találkoztam, és remélem, nem is fogok. Örültem hogy állva tudtam maradni, nemhogy még zúzni tudtam volna, az egyik kedvenc számomra... :( Filth in the Beauty után asszem a Cockroachot adták, asszem mondanom se kell hogy ezt is imádom, itt dülöngélni kezdett az egész tömeg, volt aki elesett, random emberek kezei markolták a hajamat/ruhámat, és alig kaptam levegőt, mert nekinyomtak az előttem állónak. Már majdnem rosszul lettem, amikor jött a Burial Applicant. Miért a másik kedvencem közben kellett úgy összepasszírozni engem, hogy fogtam magam, és levegőért kapkodva kimásztam hátra? :((( Ott találkoztam csoptársammal, aki egyáltalán nem zúzott, csak diszkréten, mert ő Diru fan, Gazette-et annyira nem szereti. Csápolt, persze, de ott hátul nem volt az igazi a hangulat, Viki se volt ott hogy ugráljon velem, meg amúgy sem láttam túl sok mindent a sok kéztől meg fejtől... sajnos a koncert többi része úgy telt, hogy először próbáltam magamhoztérni, aztán meg egyre jobban fájt a nyakam a nyújtogatástól, és igyekeztem legalább Rukit látni az emberek fejei között... mivel jobbra álltam, ezért Uruhát is elég jól láttam, de pl Aoiból semmit ;_____; A Taionnál kapott el a zúzóérzés úgy majdnem rendesen, de nem tudtam kibontakozni XD A vége felé azért megsimogatták a lelkem a Cassis-sal... élőben annyira jó volt hallani *_* (ez a 3. kedvencem tőlük ^_^) Ruki pedig egyszer úgy énekelt, hogy mikrofon nélkül, simán... mindenki kussolt... és nagyon szép volt :) De sajna nem tudtam elborultan (ahogy szoktam) élvezni a koncertet, ordítani a szöveget, és látni hogy körülöttem is ordítanak... nem tették. Az benn ment ahonnan én kijöttem, méghozzá milyen jól döntöttem. Kb 5-6 csajt emeltek ki a biztonságiak ájultan onnan ahol én álltam, plusz még csomó embert láttam hogy kijött magától... ultra hardcore fangirlek voltak ott, kifejezetten sokkolt :( Nem ám hogy mindenki pogózik szépen, elvan magával, és nem tapossa össze a másikat csak hogy 2 mm-el közelebbről ordíthassa be hogy RUKI I LOVE YOU... kapják be mind, én csak ezt tudom mondani. Mindegy. Remélem, nem ez az utolsó Gazette live-om... a következőre felfegyverkezem, és beállok az első sorba. HÖ.

Labels:


5 comments

5 Comments:

*insert herocic* hős vagy hugi *hughug* legközelebbre tényleg eszközöljük a szöges mellényt >:D és valami angolírtógépezetet *nagydirr* hogy ezek mekkora álszentek a történelemben :/
nembaj :D Gazette az Gazette indeed ;D szal má elmondhatod, hogy hallottad őket élőben *_______*

By Anonymous Anonymous, at 28 October, 2007 07:51  

EZ NAGYON DURVA!


O________________________O



De azért waiwai, főleg a Cassis-ért. *O* (*neki az a kedvence*)

Örülök, hogy "túlélted" azért @___@ kapják be k***va angolok....>_<

By Anonymous Anonymous, at 28 October, 2007 20:29  

gratu a Gazette koncerthez:) az angolokat meg tessék letaposni... *küld acélbetétes bakancsot a művelethez*
*írigykedik a Filth in the Beauty-ért*

By Anonymous Anonymous, at 29 October, 2007 02:28  

Jaja, kapják be, egyetértek... -.-; nade majd a japánokat könnyű lesz arrébbrúgni mert kicsik :P még bakancs se kell, muhaha :D

By Blogger バルビ, at 29 October, 2007 09:09  

A japánokat egyszerűen nem is kell rúgdalni, mert alapból minden koncert hely jegyes (ez alól csak a kis koncertek a kivételek, de ha Te pl. Gazette vagy Nightmare, vagy akármilyen jobban ismertebb bandára vagy kiváncsi, 100% hogy helyre kell váltani jegyet, más nincs).

Viszont így is lehet tombolni/csápolni, és nem taposnak agyon, levegőt is simán kapsz (csak a merchandise-nál lesz valszeg 50x nagyobb sor, de hát istenem xD).

By Anonymous Anonymous, at 29 October, 2007 10:26  

Post a Comment