<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Monday, October 15, 2007

Fuhh, most késztetésem lett írni, mert nézegettem a conról a képeket amiket ma kaptam meg Patyitól, és OMGROTFLOL XDDDDDDDD Viki rajzán egyből felhördültem, amint megláttam... aztán minél több részletet figyeltem meg, annál többet röhögtem rajta XDDDD RULZ! :D
Ami rajzán meg az SD nap gyilkolta le végleg szegény kanjiktól elkínzott agysejtjeimet... XDDDDD
Mako és Kirin pedig (*___*) nagyon kakkoii!!!! Már csak a videót szeretném látni a tánciról, ha van... mert még nem találkoztam vele, ha egyáltalán készített valaki o.o
Hiányzik a con, és a szokásos emberkék :( <3

De azért itt is elvagyunk, tegnap lejártam a lábam Oxford Streeten (kiegészültem egy fekete lábmelegítővel, wai~), megismerkedtem a vegetáriánus all-you-can-eat indiai étterem kicsiny de finom kínálatával, és beszélgettem háromnegyed 1ig Mizue szobájában vele, Wakanával, meg egy Chihiro nevű lánnyal, aki Leedsből jött meglátogatni Mizuet. És elterveztük, hogy jó lenne őszi szünetben elmenni Edinburghba *_* még sosem voltam, és nagyon szépnek tűnik :) Olcsó buszt is találtunk, már csak ki kéne derítenünk, hogy pontosan mikor is van őszi szünet XD

Más: a fürdőszobám gyönyörei hajmosás után, némileg már visszahúzódott vízszinttel látható a jobboldali képen. Hát nem csodálatos? Szerintem egy említést érdemel itt XD Amúgy igen, a szemfüles vizsgálók ha esetleg kérdeznék: igen, két vécékefém van x) mert nem volt, vettem egyet, aztán meg adtak, kb 2 hét után... -.-; Na mindegy. Most kettő van XD A fürdőszobaszőnyegem meg minek... tisztára be fog penészedni :S

4 comments

4 Comments:

Ket wc kefe lol xD Amugy meg yay, kolesz :D Csak ket hagytam ott, de mar hianyzik... az itthoni szobamban tizszer nagyobb a kaosz xD Ejjelig beszelgetesek, wah... *visszaemlekezik* de jo volt *snif* ;__;

By Blogger ソフィー, at 17 October, 2007 04:32  

nah, ket "hete" akart lenni, csak mar irni se tudok o_o;

By Blogger ソフィー, at 17 October, 2007 04:32  

jujj, igen, a kolesz minden hátránya ellenére jó egyedül ^o^ Tényleg, nem tervezel elköltözni? ^^

By Blogger バルビ, at 17 October, 2007 06:42  

Sajna most anyagilag (meg egyeb okok miatt...) ez elegge lehetetlen :/

By Blogger ソフィー, at 18 October, 2007 04:26  

Post a Comment