<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, October 2, 2007
freshers ball

Nah, ez se volt valami nagy durranás :/ Ahhoz képest, hogy fél2kor terveztem eljönni, már fél 12kor távoztam ^^; Először valamilyen rapegyüttes nyomta, aztán ilyen jazz-szerűség volt, amire nem lehet táncolni -.-; Beszélgetni meg azért nem lehetett sehol (pedig a hely nagyon jó volt), mert mindenhol túl hangos volt a jazz. Az a tipikus idegesítő jazz, nem a harmonikusabb fajta, amiben több hangszer együtt van. Nem. Egy-egy hangszer, általában szaxofon és cintányér váltotta egymást... huhh. Nem az én műfajom.
...és nem jött el... legalábbis sehol se láttam :[
Ittam két Smirnoff Ice-ot, mert azt kell, de attól se lett élvezhetőbb a buli, szal leléptem. 10 fontért elég gyér volt az élvezet, mit ne mondjak... máskor meggondolom, megyek-e efféle bulikra <_<;

A mai óráimról: a teszt nem sikerült (nyilván) olyan jól, mint az elsősöké, ezért gondolom a bénábbik csoportban leszek, de nem gáz, 2dik az 2dik, csak ki ne vágjanak o.o; Az órák maguk viszont teljesen követhetők voltak, a hallgatás majdhogynem nevetségesen könnyű. Bár, gondolom, nem mindenki látott már annyi doramát meg hallgatott annyi zenét, mint én, ezért nekik talán nehezebb volt XD A hallgatás (listening) tanárnő, Yamaguchi-sensei, valami iszonyat cuki, fiatal, csinos, és baromi kjút :D Tanaka-sensei meg, aki a nyelvtant tanítja, szintén jó, mert szigorú ugyan, de nem ijesztő :) Még 2 tanárunk lesz, Kanehisa és Kashiwagi senseik, akiket már láttam, és szerintem Kashiwagi lesz a kedvencem, ő nagy sztár itt az egyetemen, mindenki imádja ^__^ de való igaz, hogy baromi jó tanárnak tűnik! Még külön Facebook klubja is van, "Fans of Kashiwagi-sensei" néven. LOL. Kanehisa is aranyos egyébként :)
Viszont a házi az borzalmas mennyiségű... nem lenne probléma, ha nem lenne még SA is mellé nekem ><; Komolyan gondolkodom azon, hogy mennyire jó ötlet ez a SA, amikor annyira nem is érdekel, minek szenvedjek... de nyilván nem adom fel, csak ha a japánnak a kárára megy. Mert akkor leadom, nem érdekel, nem fogom elcseszni a japán előmenetelemet XD
A többi elsőssel is beszéltem a tesztről, és nekik is nehéz volt... úgyhogy remélem, egy csoportba kerülünk majd mind ;)

Holnap megyek SA előadásra, na erre is kíváncsi vagyok... vajon érdekes lesz? ._.;
És vennem kell mosóport meg egy palacsintasütőt. Az egyedülélés gyönyörei. Kilukadt az összes zoknim amit a westendben vettem Amiékkal *dirr*


Labels: ,


0 comments

0 Comments:

Post a Comment