<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, October 27, 2007

Nanka... az ilyen péntek esti szeánszok után nemigen tudok aludni, mint pl most sem, úgyhogy inkább írok :) A hetem nem telt különösebben izgalmasan, ami meg igen az nem blogtéma ^^ De most happy vagyok :)
A cserediák orientation cucc volt ma délután, kaptunk egy papírt amiben ott vannak az egyetem részletei, hányan mehetnek, mennyi a szállás, miket lehet ott tanulni - meg beszéltek mindenféle praktikai dologról. Jó volt hallani, hogy nem nagyon ért semmilyen meglepetés ahhoz képest, amit vártam ettől így első hallásra. Továbbra is a Tokyo Gaidai vezet a listámon, mert ugyan eléggé kint van a városközpontból a Wasedához és a Keiohoz képest(kb félóra vonattal Shinjuku), de míg utóbbiak kolija havi 70 000 yen körül mozog, a Gaidaié csak 18000 (!) yen. Tényleg annyi, megkérdeztem Mizue-t. Most is félórát gyaloglok az egyetemre mindennap, szóval nem gáz... És ő imádja a helyet, és már legalább őt meg Chihirot is ismerem onnan. Az mondjuk hátránya a dolognak, hogy eléggé elkülönítik itt is a cserediákokat :( Nem csak hogy külön kolijuk van, hanem még az óráik is külön épületben vannak O_o ez eléggé szomorú, ha már egyszer egy gaidairól van szó. Node, Mizue megígérte hogy bemutat a barátainak, és különben is, én azért asszem elég szociális vagyok... meg ott lesz Wakana, Shouko, meg a csoptársaim, akik Tokyoba mennek, és az ő barátaikkal is megismerkedhetek ^_^ Pl Haru, aki félig japán félig pedig koreai, és Chibában akar lakni a nagyszüleivel... valami hihetetlen aranyos lány, tök random kezdtünk beszélgeti egyik órán... az elején, azelőtt, még nem volt szimpatikus, pedig mekkorát tévedtem! ^o^ A formális cucc után pedig volt egy egyórás összejövetel, és meglepően sok japán cserediák jött el! Én mondjuk körbe voltam véve 3 hongkongi emberkével az elején, és az egyik lány mondta, hogy nem tudja kihez menjen oda, mert nem ismer senkit... úgyhogy odahívtam Mizuet, és utána már el is röppent az az óra :) És végre Mizue sem rágja a fülemet...;)
Ezek után Tescoztunk egyet, mert nem volt kajánk... kitaláltuk, hogy na, főzzünk vacsit együtt. Mizue, fáradt lévén, lusta volt angolul beszélni, én meg erőltettem a magam fáradt agyát, úgyhogy sikerült egész sokáig japánul társalogni, albeit nagyon alap dolgokról, főzés közben XD De aztán a szobájában már angolul vitattunk meg sokmindent... úgy elment az idő... szeretek Mizue-vel beszélgetni :) 2 után már mondtam hogy na én hulla desssz úgyhogy jövök haza... de amint látható, még mindig nem tudok aludni. Érdekes, a holnapi Gazette con miatt nem is vagyok besózva annyira... így egyedül menni (úgy volt, hogy 2 ember is jön velem, de a végén egyik se jön) annyira nem izgi, és amúgy is elég sok más van most a fejemben, nem ez... drukkoljatok, hogy a jegyemet odaadják rendesen! @_@ Meg hogy megtaláljam a helyet XD elvileg nincs messze XD De megmondom őszintén, ha most azt mondanák hogy vissza az egész, és visszaadnák a pénzem, nem bánnám... mi van velem? (><);;

Labels: ,


2 comments

2 Comments:

sugoi, tök jó hogy ilyen hamar már tök sok infót kaptok a cserediákosdiról :)és hogy "ennyi" ismerő lesz ottan is :DDD *glomp* így lelkileg is rákészültök :3

a tesco tényleg jobb lehet ott, ha még panaszod nem volt rá xDDD *igen, a legfontosabb komment dirr*

By Anonymous Anonymous, at 28 October, 2007 05:50  

Sztem jól hangzanak a dolgok, a kolesz pedig tényleg baromi olcsó! o_o Kár lenne kihagyni. A Gaidaiokra meg alapból könnyebb bejutni, és imo érdekesebb figurák is járnak oda, lévén sok a nyelvszak ^^ A külföldiek külön oktatása meg... hát jah :/ De sztem ez legyen még a legkevesebb, ha az ember szociális (mint Te :), akkor semmi baja se lesz ^^

By Anonymous Anonymous, at 29 October, 2007 10:23  

Post a Comment