<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, September 29, 2007
South Asian Society Mela

Ma volt a South Asian Society Mela... ami magyarul valami olyasmi, mint a dél-ázsiai klub kirakodóvásárszerű rendezvénye :) 11kor kezdődött volna, én mondjuk csak 2 körülre terveztem kimenni (délelőtt rajzoltam; egy A2-es posztert festek ide a nagy üres falra, és hát az efféle eltart egy darabig), de SZAKADT az eső... bőrig áztam még esernyővel is. De amúgy is el kellett még mennem az egyetemre intézni az ütköző órarendemet, szóval nem maradhattam a jó meleg (?) szobámban. Az ütközést végül úgy oldottuk meg, hogy nem fogok bemenni a SA előadásra hétfő reggel, hanem a tanár felveszi, és majd le lehet tölteni mp3-ban. Ez azért van ilyen profin megoldva, mert eredetileg az arabot tanuló elsősök óráival is ütközik, olyan szinten, hogy nem lehet megoldani. A japánnal nem ütközne, ha elsős lennék, mert ugye direkt úgy csinálták meg, de mivel 2dikos vagyok, ezért szívtam *dirr* Nyo sebaj, nem olyan rossz ez, majd nyugiban meghallgatom és jegyzetelek... igaz, nem vagyok annyira hallás alapján könnyen tanuló ember, mint vizuálisan, de valamit valamiért, gondolom :/
A bazárszerű részére a mela-nak nem mentem el az eső miatt (a kaják meg amúgy is drágák voltak, és nem tudtam mik azok XD), hanem este visszajöttem a 2.50 fontért vásárolt jegyemmel a 7órakor kezdődő rendezvényre, ami természetesen csak 8 után kezdődött el *facepalm* De megérte, azt hiszem. Nem is tudom, hogy mondjam... annyira engem nem érdekelt az e régióbeli keleti kultúra (az előadások indiai, pakisztáni, stb hagyományokon alapultak), de az indiai táncokról egyszerűen... könnyes lett a szemem, na. Öregszem, vagy most mi van? -.-; Az jutott eszembe, ahogy olyan könnyedén táncolták azokat a nehéz táncokat, ahogy a lábuk járt és a felsőtestük majdnem merev volt teljesen... hogy milyen szép ez a sokféle kultúra, és hogy milyen sokan nem értékelik és elpazarolják az örökségüket ilyen téren :( Olyan sokan akarnak globalizálódni, "nyugati" lenni, miközben ott van ez a gyönyörű és érdekes tánc, amit még sokáig el tudnék nézni... a zenével együtt, dinamikus és mégis művészien könnyed... *.* A többi műsorszám annyira nem fogott meg, de az a három táncszám, azok nagyon <3 *.*

Végezetül egy kis fun: Wakana éhes 8D



0 comments

0 Comments:

Post a Comment