<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Tuesday, September 25, 2007
Még egy fárasztó nap @_@

Haha... asszem ez egy magyar blog lesz mégiscsak XD Eccerűen nincs agyam angolul írni, felüdülés kikapcsolni egy kicsit, és szeretett anyanyelvemen szövegelni XD
Ma beiratkoztam. Ez egy cirka 3 órás sorbanállás volt... és csak a fele lett meg XD Holnap reggel megyek vissza a másik felét végigcsinálni @_@ Legalább nem egyedül fogok gyalogolni mint ma... egy lakótársammal lebeszéltük hogy megyünk :)
Délután, miután éhenhaltam majdnem, de aztán bevágtam vmi bolti tésztát (egész finom volt XD), elmentünk Mizuevel és Wakanával az IKEA-ba. Kinn volt a büdös fenében, hogy szépen fogalmazzak XD Kijjebb, mint hittem amikor előre megvettem az 1-2 zónás napijegyem (1 napijegy olcsóbb mint odavissza egy sima jegy o.o)... úgyhogy végül majdnem 9 fontom ment el az utazásra T__T akkora szívatás a metró! Mindegy, vettünk cuki szőnyeget fürdőszobába, meg egy piros párnát is beszereztem a székre, mostmár tudok törökülni kényelmesen XD
Lett volna buli este, de tökre elfáradtunk IKEA után, 8ra értünk haza... a fejem is fájt... szal inkább itthon maradtam most :( Majd még a héten úgyis lesznek bulik, megyek akkor.
Ja, és leszólított egy magyar lány a buszmegállóban ahol vártuk az IKEA buszt! Lucának hívják, 20 éves, és itt dolgozik kinn. Látta a "nézz hülyén-kösz!" feliratú kitűzőmet a táskámon, és megszólított :) Beszélgettünk a buszon, aztán telefonszámot cseréltünk, és megbeszéltük hogy összefutunk egy kávéra vagy valami majd :) Örültem, hogy találkoztam végre egy magyarral, mert eddig senki se volt... mondjuk Séllinek (volt osztálytársam) írtam iwiwen hogy fussunk össze, de nem tudom mennyire nézi :/
Nyo, most megyek alukálni, mert kelek korán 8D

0 comments

0 Comments:

Post a Comment