<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8538900681090052939\x26blogName\x3dNem+kifejezetten+%C3%A9rdekes+%C3%A9letem+nem+k...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kibou-no-uta.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kibou-no-uta.blogspot.com/\x26vt\x3d-7163025431242435042', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Bituwin - template

Saturday, September 22, 2007
Itt vagyok! XD

Szóval itt vagyok a koliban. Magyarul írok, mert már nincs agyam máshoz XD VAn netem! Meglepően könnyű volt elintézni, első estém itt, és már megy is. Nem is olyan vészesen lassú. Csak tölteni nem tudom mennyire tudok majd :/

Hát, elég fárasztó volt az ideút, főleg hogy pl folyton pisilnem kellett (biztos fölfáztam), és a németeknél nem volt eurónk egyáltalán, és fizetős wc volt... ennélfogva egyszer bementem egy bozótba... úgy összecsípte a csalán a hátsómat hogy sokáig fájt utána XD Meg nagyon sok így ez az út, tökre elfáradtam. De hogy ne érjünk a reggeli csúcsforgalomban Londonba, kitaláltam hogy látogassuk meg Becky barátnőmet Canterburyben. Smseztem is vele, rá is ért reggel, úgyhogy 8kor egy mekis reggeli után végre megint beszélhettem vele :D Tök jó volt, hamar elment az a 2 óra amink volt rá... jó volt úgy beszélni vele, mintha nem is másfél éve láttam volna utoljára :)
Aztán be Londonba, apám szokásos anyázása, pedig nem is volt ANNYIRA nehéz megtalálni a kolit, tekintve hogy nem volt térképünk, és a Kings Crossnál feltúrtak mindent és összevissza terelgetnek meg egyirányúsítanak... a koli egyébként tök közel van a Kings Crosshoz, metró is ott jó nekem... Nah, miután apámmal ettünk Tescos szendvicset (itt van ilyen mini tesco, mint egy Match pl, és tök normális!), és otthagytam a hotelben, koliba visszamentem zuhanyozni. Összefutottam egy lánnyal, Mizue-vel, akivel még neten beszéltünk mielőtt idejöttünk, épp ment egy másik lánnyal, akit nem ismertem, vhova. Hívott hogy majd menjek a szobájába ha van kedvem ^^ Ezek után zuhanyoztam (végre) és becéloztam 6ra a London Bridge-et, ott taliztam volna egy sráccal meg a barátaival, szülinapot ünnepelni. De mire odaértem, elfelejtettem a hely nevét... járkáltam félórát, hátha beugrik, de nem... írtam smst neki, nem válaszolt. Aztán hívtam és nem vette fel. Úgyhogy visszajöttem mérgemben a KC-re, és puffogtam hogy 5 fontot jól elb..tam a semmire (kurva drága a metrójegy).
Nyo, ott az állomás előtt megint egymásba botlottunk Mizue-vel és a másik lánnyal akit Wakana-nak hívnak... eltévedtek XD pedig nem volt messze a koli XD Úgyhogy együtt jöttünk haza, nagyon aranyos lányok ^__^ Meghívtak vacsizni (Mizue csinált curryt még tegnap, és maradt, meg pároltunk hozzá zöldséget), és elvoltunk :) Megígértem nekik, hogy legközelebb én csinálok vmi magyarosat nekik... mert most az ő kajájukat fogyasztottam... mivel nekem még evőeszközöm meg semmim sincs, időm se XD Na, holnap majd vmit főzök azért :S Magamnak. Mert nem fogok műkaján élni :/ (most is éhes vagyok... de csak egy almám és egy müzlim van holnap reggelre XD)
A koliszoba egyébként nagyon korrekt, nem retkes, nincs vele baj, szal elégedett vagyok :)))

Labels:


0 comments

0 Comments:

Post a Comment